poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Grajek wita!

Witam was serdecznie na kolejnym już blogu o zarabianiu w Internecie.

Wiem, że w Sieci jest takich blogów pełno, jednak mam nadzieję, że uda mi się wyróżnić z tłumu i ktoś tu w końcu zawita. Na blogu będę się starał publikować wartościowe i wpisy. Będą się one pojawiać systematycznie, a w miarę upływu czasu, będą ewoluować w bardziej zaawansowane formy.

Na początku warto chyba powiedzieć coś o sobie, nie? A więc w e-zarabianiu siedzę już jakiś czas. Pseudonim Grajek wymyśliłem niedawno, jednak tylko pod taką postacią istnieję w Sieci. Nie mam zamiaru upubliczniać swoich danych personalnych - bo po co? Umiem co nieco nt. SEO, marketingu internetowego i wielu innych, nudniejszych i ciekawszych, rzeczy.

Grafik ze mnie marny, dlatego blog na razie nie doczeka się odjechanej szaty graficznej. Mam zamiar skupić się raczej na wartościowym contencie niż fajerwerkach w stylu WEB 2.0.

Serdecznie wszystkich witam i wypijam symboliczny kieliszek szampana za powodzenie bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz