czwartek, 11 listopada 2010

Jak zrobić bloga pod wybrany e-book

Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą od niedawna, z powodu blokady konta AdSense, zachciało mi się zarabiać na Programach Partnerskich. Jako, że jestem mega leniwy, postanowiłem zarabiać na w Złotych Myślach. I wiesz co - Tobie też to polecam!


Jakoś we wtorek postanowiłem, że zacznę promować najnowszą wtedy publikację Złotych Myśli Autor 2.0. Powiem szczerze, że robiłem taką ministronę po raz pierwszy i muszę stwierdzić, że jest to bardzo proste. Dlatego mogę stwierdzić, że każdy może bawić się w zarabianie ze Złotymi Myślami.

A co dokładnie zrobiłem?

  1. Najpierw wybrałem prostą domenę zostan-autorem.blogspot.com i chwilkę pobawiłem się w projektanta stron. Stwierdziłem, że dobrze będzie zrobić ciemne tło, żeby użytkownik skupił się na najważniejszej części strony, czyli treści. Pozmieniałem jeszcze trochę kolory linków, czcionkę i inne drobiazgi, co zajęło mi jakieś 20 minut.
  2. Treść było mi pisać dość trudno, ponieważ nie jestem wprawiony w pisaniu tekstów zachęcających do kupienia. Mimo tego sądzę, że poradziłem sobie z tym zadaniem całkiem nieźle. Bardzo pomógł mi w tym artykuł Tomka, który na Programach Partnerskich działa od lat http://pp.ministrona.pl/ministronka-pod-wybrana-ksiazke/
  3. Miałem jeszcze napisać albo skopiować kilka artykułów, które służyć będą jako żarcie dla botów, jednak po prostu mi się nie chciało :)
Całość zajęła mi jakieś 1,5-2h. Liczę, że ta stronka przyniesie mi przynajmniej 100 zł czystego dochodu. Żeby to wykonać, muszę sprzedać jakieś 12 egzemplarzy e-booka. Dopóki mi się to nie powiedzie, nie zacznę majstrować kolejnej stronki. Przynajmniej tak zakładam.

Zachęcam Cie do zabawy z Programami Partnerskimi, ponieważ jest to dosyć łatwa i fajna robota. Nawet jeśli nie masz dużo wiedzy i czasu (jak ja) to możesz promować wybrany przez siebie e-book. Złote Myśli dają wiele narzędzi (generatory, sporo statystyk, darmowe pdf-y) do promocji e-booków, dlatego zachęcam do zapisania się właśnie do tego programu partnerskiego. Rejestrując się za pomocą linków na moim blogu, pomagasz mi, a Ciebie to nic nie kosztuje.

Zachęcam do komentowania i pozostawienia swojej opini! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz