sobota, 9 października 2010

Nie poddam się!

W ostatnim poście pisałem, że muszę przemyśleć, czy nadal chcę zarabiać w Internecie. Zdecydowałem, że obecnie jest to moje jedyne źródło zarobku, a swoje potrzeby jednak mam. Tym samym zamykam wszystko co było za mną, a wszelkie zebrane doświadczenia, mam zamiar wykorzystać na mojej nowej drodze - drodze celów i realizacji!

Uświadomiłem sobie, że tak naprawdę oprócz niewielkiego doświadczenia, nie mam w tej branży nic. Ot dwa marne blogi, które dziennie są odwiedzane przez (dosłownie) kilka osób. Na szczęście nie raz stawałem w obliczu sytuacji, która zmuszała mnie do rozpoczęcia wszystkiego od nowa.

Dlatego teraz całkowicie zmieniam swoje podejście do blogowego e-biznesu. Będzie to dosyć ciekawe doświadczenie, ponieważ nie widziałem w Internecie jeszcze takiego projektu. Większość blogerów, którzy piszą o tym jak zarabiać za pomocą blogów/stron internetowych, ma za sobą ogromne zaplecze. Ja nie mam nic, zaczynam od zera. Dlatego ten blog będzie nasycony moimi przemyśleniami, projektami, próbami, oraz wszelkimi informacjami, które przydadzą się osobom takim jak ja.
Oczywiste jest, że chcąc zarabiać na blogach, ktoś musi te blogi odwiedzać. Żeby zdobyć odwiedzających muszę zacząć bardziej promować swoje wpisy. Jak powiedział Piotr R. Michalak: "Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.". Mam już kilka pomysłów na reklamę blogów, ale będzie to temat na osobny wpis. 

Po co w ogóle o tym piszę? Ponieważ mój pierwszy cel będzie brzmiał następująco: W ciągu trzech tygodni zdobyć minimum 1000 odwiedzin. Nie liczę oczywiście wyników z tego bloga, ponieważ nie ma na nim reklam, a co za tym idzie, obecnie nie zarabiam na nim. Aby osiągnąć taki wynik, będę musiał włożyć sporo pracy, ponieważ obecnie odwiedziny nie przekraczają 10 UU dziennie. Tak więc muszę ten wynik zwiększyć o ponad 400%!






Drugi cel jest jeszcze trudniejszy, jednak wiąże się z poprzednim. Otóż obecnie na moim koncie w AdSense zgromadziłem równe 27 . Do 31 grudnia chcę zarobić jeszcze 23 €, co pozwoli mi na pierwszą wypłatę. Ten cel może wydawać Ci się bardzo prosty, jednak dla mnie będzie to naprawdę spore wyzwanie. Licząc od dzisiaj do 31 grudnia, na wykonanie go pozostało mi dokładnie 83 dni. Żeby osiągnąć ten cel, będę musiał zarabiać średnio 0,33 € dziennie.

Mam nadzieję, że z Twoją pomocą uda mi się osiągnąć te dwa cele. Bardzo liczę na każdy Twój komentarz, ponieważ będzie to dla mnie ogromne wsparcie, oraz motywacja. Wierzę w swoje możliwości i myślę, że te dwa cele będą całkiem niezłym "wstrzeleniem się" w blogowy biznes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz